Wednesday, January 30, 2008

Basic Instructions: Panduan asas kehidupan

Basic Instructions: Panduan asas kehidupan

basic_banner.gif

Malam-malam begini, aku banyak luangkan masa untuk membaca artikel pembangunan diri & peribadi. Seronok membaca motivasi dari mereka-mereka yang telah berjaya & sedang menikmati kejayaan. Aku terlanjur ke sini, Basic Instructions dan aku katakan pada diri aku, “wow,ini sangat bagus!”. Basic Instrustions secara asasnya adalah sebuah blog berbentuk komik yang memberikan panduan-panduan asas dalam kehidupan manusia sehari-hari. Dari bagaimana hendak berurusan dengan orang lain, sehingga’lah teknik terbaik membuka bungkusan makanan ringan di’tengah khalayak ramai. Scott Meyer, pelukis & penulis di’sana sangat sempoi! Aku suka’kan yang bawah ini, ‘How to Lie to a Child‘.

96lie.gif

No comments: